Chcesz profesjonalnie i bez stresu obsługiwać osoby z niepełnosprawnościami, seniorów i klientów wymagających dodatkowego wsparcia? Ten kurs jest dla Ciebie!
W programie m.in.:
- zasady komunikacji z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności
- dobre praktyki i savoir-vivre w obsłudze klienta
- obowiązki wynikające z ustawy o dostępności (PAD, EAA)
- wskazówki, jak tworzyć przyjazne i dostępne miejsca obsługi
Dla kogo?
pracownicy instytucji kultury, urzędów, placówek medycznych, handlu, usług, recepcji, biur obsługi klienta – oraz wszystkich, którzy chcą działać zgodnie ze standardami dostępności
Co otrzymujesz?
- kurs 100% online,
- dostęp do 365 dni
- certyfikat + zaświadczenie zgodne z MEN
- praktyczne materiały i gotowe rozwiązania do wdrożenia
Zadbaj o jakość obsługi i wizerunek swojej instytucji.
Szczegóły i zapisy: mg-edu.pl


Komentarze